Tuesday, December 7, 2010

سوپ کدو تنبل


سلام

امروز سوپ کدو تنبل داریم :)

این سوپ رو جایی که من کار می کنم درست می کنن بوش که می زنه هوس می کنم ، فکر کردم که خودم درست کنمش

باید یک همچین چیزی باشه

خیلی‌ ساده است اما زمان میبره تا خوب جا بیفته

مواد لازم:

کدو تنبل

هویج

کرفس

پیاز

آب گوشت یا مرغ

نمک ، فلفل

کره یا روغن زیتون


اگه که مخلوط کن نداری میتونی‌ همه رو اول رنده کنی‌

اما اگه که داری کافیه که خرد کنی‌ مواد رو

اول روغن رو توی قابلمه بریز و بعد که گرم شد پیاز رو بهش اضافه کن ۵-۶ ثانیه تفت بده و کرفس و هویج رو اضافه کن، دوباره چند ثانیه تفت بده و کدو رو بریز و آب گوشت یا مرغ رو بهش اضافه کن ، نمک و فلفل به مقدار کافی‌ بزن بهش و درش رو بگذار تا بپزه. گاهی همش بزن. خوبه که ۱.۵ ساعت بمونه روی شعله و خوب جا بیفته در آخر اگه که مخلوط کن داشتی میتونی‌ استفاده کنی‌ ازش تا سوپت مثل پوره نرم و زیبا بشه :)


No comments:

Post a Comment